Chcete být jednoduše vidět? Pak vsaďte na světelnou reklamu

Také přemýšlíte nad tím, jak využít reklamní potenciál své firmy nebo obchodu co nejlépe? Chcete zacílit své aktivity do místa prodeje a získat tak zákazníky z nejbližšího okolí? Pak zapomeňte na reklamní letáčky a další příliš širokospektré služby. Mnohem lépe vám poslouží světelná reklama.

Tu totiž nemusíte umísťovat jen přímo na svou provozovnu. Lze ji totiž (s patřičnými povoleními) nainstalovat i do vašeho okolí a v případě potřeby doplnit i o šikovný orientační systém, jež zákazníky dovede opravdu až k vašim dveřím.

Kdy vsadit jen na logo a kdy na celý informační panel?

To záleží na tom, jakou filosofii vaše firma zastává. Opravdu. Možná je vaše firemní strategie nebo nabídka příliš složitá na to, abyste ji mohli (byť alespoň ve zkratce) shrnout na reklamní poutače – v takovém případě vsaďte pouze na osvětlené logo a zbytek nechte na šikovnosti svých zaměstnanců.

Přečtěte si zajímavý článek:  Ultrazvukové čištění jako produkt budoucnosti

Chcete svým zákazníkům představit ty největší výhody ještě předtím, než vůbec vkročí do vašich dveří? Pak dejte přednost multifunkčním světelným panelům nebo svou reklamu sestavte inovativně jen ze svítících písmen. Je to jen na vás.

Na co si dát při pořizování světelné reklamy pozor

Především dbejte na to, aby byla vždy perfektně vidět. A to nejenom za bezmračné noci, ale i za zhoršeného počasí. Ptejte se proto po kvalitních LED modulech s vysokou svítivostí a dlouhou životností. Jedině ty vám zaručí dlouhodobou spokojenost. Místo modulů se hodí i zářivky nové generace, jež odebírají velmi malé množství elektrické energie, ale přitom své okolí osvítí opravdu perfektně.

A zaměřte se i na odolnost použitých materiálů. Na přední stranu chtějte odolné plexi v nejrůznějších úpravách, pro samotnou konstrukci se pak hodí i precizně zpracovaný plast nebo hliník, vyvinutý pro svou odolnost zejména pro lety do vesmíru.

Přidej komentář

Your email address will not be published.

Start typing and press Enter to search